درباره وبلاگ

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی افسرده و دلتنگ چرا مثل منی من عاشق اویم که رنگم زرد شد تو عاشق کیستی که همرنگ منی!
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 5169
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



کلبه ی عاشقی
چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, :: 15:35 ::  نويسنده : hani       

سلام به همه ي بر و بچه هاي باحال..

من اينترنتم خرابه.. واسه همينم.. زياد نميام....

الانم كافي نتم..

ببخشيدا...

راستي..

كارنامه گرفتين؟

من كه گرفتم.. اونم چه معدلي..

روم سياه....

17.50

آخه ايتم شد معدل....

خيلي بده.. نه.. ولي بيخيال..

پس تا بعد باي...................



نظرات شما عزیزان:

فـــــــــــرشـــــــیـــــــد
ساعت16:33---10 بهمن 1389
. . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
سلام دوست عزیز
ممنونم که به من سر زدی
خوشحال شدم وبلاگت هم خیلی زیباست
موفق باشی


mohammad
ساعت15:59---6 بهمن 1389
سلام
من اومدم با يک متن جنجالی
لطفاً نظر هم بديد
و در نظر سنجی جديد هم شرکت کنيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: